Pokoje
Od 30 lat prowadzimy w samym sercu Góry Św. Anny restauracje z hotelem. Naszym gościom oferujemy 11 pokoi 1 i 2 osobowych, mini spa, zabiegi fizjoterapeutyczne, masaże, saunę, basen letni , jacuzzi.
Nasza kuchnia serwuje dania kuchni śląskiej w nowoczesnym wydaniu, kuchnie dietetyczną, wegetariańską i wegańską. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i rezerwacje pokoi telefonicznie pod nr +48 509 674 552
Pokoje Alba
1- osobowy de lux
Posiadamy 2 pokoje 1 osobowe 16 m2 i 2 pokoje 1 osobowe 10m2. Przestronne pokoje z wygodnym łóżkiem miejscem do pracy, internetem światłowodowym, przestronną łazienką i przepięknym widokiem na zachód słońca. Ceny w zależności od sezonu i ilości nocy wahają się miedzy 100-150 zł
2- osobowy de lux
Posiadamy 7 pokoi 2 osobowych zarówno od strony rynku (wschodnia strona) jak i 2 pokoje od zachodniej strony. Każdy pokój jest wyposażony w przestronna łazienkę, toaletkę która jest również wygodnym miejscem do pracy na komputerze. Wygodne łóżka 2,2m z rehabilitacyjnymi materacami. Duże okna dobrze doświetlają pokój, a dzięki roletom można całkowicie zaciemnić pomieszczenie.
Możliwość dostawienia dostawki (80zł/doba) Ceny w zależności od sezonu i ilości nocy od 200-270 zł.
2- osobowy twin
Pokój w pełnym umeblowaniu jak pokój 2 osobowy. Jedyna różnica to osobne łóżka. Toaletka i wysoki stolik, dwa miejsca do pracy na komputerze. Ceny w zależności od sezonu i ilości nocy wahają się miedzy 190-260 zł. Dla częstych lub dłuższych pobytów ceny ustalane indywidualnie telefonicznie. Możliwość dostawienia dostawki (80zł /doba)
Masaże
Masaże w gabinecie wykonuje mgr fizjoterapii Kamila Osmańczyk. Dostępne masaże relaksacyjne, markowymi olejami Kneipp, masłem shea, naturalnymi peelingami kawowymi i cukrowymi. Masaże lecznicze rozluźniające napięte grupy mięśniowe, przez opracowanie punktów spustowych. Po masażu lub przed można skorzystać z sauny infra red bezpłatnie.
Basen/ Jacuzzi / Sauna
Basen sezonowy od maja -września. Dostępny bez ograniczeń dla gości hotelowych lub odpłatnie dla osób odwiedzających.
Jacuzzi dostępne za opłatą i po wcześniejszym zarezerwowaniu.
Sauna jest dostępna w sezonie zimowym w cenie pobytu w godzinach pracy personelu. (10.00-17.00)
Śniadania
Śniadania indywidualne lub grupowe. Śniadania serwujemy na umówioną godzinę. Od 8.00-10.00
Przykładowe śniadanie zawiera; kawę lub herbatę, wodę, pieczywo, warzywa, jajka, wędliny, firmowe przekąski, ser, dostępne są różne rodzaje płatków, mleko. Śniadanie dodatkowo płatne 30 zł. Przy większych grupach możliwa zniżka i śniadanie w formie szwedzkiego stołu.
Realizujemy
BONY TURYSTYCZNE
Regulamin Pokoje Alba
REGULAMIN HOTELOWY
Właściciel Restauracji i Pokoi ALBA będzie Państwu bardzo wdzięczny za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
1. Pokój wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
Meldowanie do godz 18.00 w wyjątkowych syt klucz w sejfie w zależności od dostępności.
2. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 9:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Właściciel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości lub za dodatkowa opłatą.
3. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem i podpisanie karty pobytu i regulaminu . Odmowa jest jednoznaczna z rezygnacja z usługi w obiekcie.
4. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
5. Osoby niezameldowane w pokoju mogą gościnnie przebywać w obiekcie od godziny 7:00 do godziny 22:00.
6. Za utratę klucza obowiązuje opłata 300zl.
7. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, nie zwraca się opłaty za daną dobę. W przypadku rezygnacji na 5 dób przed meldowaniem zadatek nie jest zwrotny.
8. Właściciel ma obowiązek zapewnić:
* warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa
* bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu
* sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie
* w miarę posiadanych możliwości, inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
9. Na życzenie Gościa świadczymy nieodpłatnie następujące usługi:
* udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą do węzłów komunikacyjnych.
* przechowywanie bagażu Gości. * udostępnienie żelazka
10. Właściciel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników albo innych osób przebywających w obiekcie albo też w inny sposób zakłócił lub zakłóca spokojny pobyt Gości. Bez przedstawiania dowodów Gościowi.
11. Gość powinien zawiadomić Recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. W przeciwnym razie właściciel uzna szkodę za powstała z winy gościa aktualnie przebywającego w pokoju.
12. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa pozostawionego na bezpłatnym parkingu, bezpośrednio przylegającego do budynku.
13. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałych z jego winy oraz osób z nim przebywających. W przypadku gości z booking opłata za zniszczenia będzie pobrana z karty gościa bez wcześniejszego zgłaszania tej płatności.
14. Obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych na terenie obiektu. Za złamanie zakazu Gość zobowiązany jest zapłacić 500zł kary. W przypadku gości z booking kaucja zostanie automatycznie pobrana bez informowania gościa.
15. Właściciel może wymagać wpłacenia kaucji zwrotnej na poczet zniszczeń od 100-500zł (ew. nocleg z psem/kotem)
16. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00. W przypadku złamania Właściciel ma prawo wymeldować gościa przed zakończeniem doby, opłata za pobyt nie jest zwracana. Za ewentualne zniszczenia obciążony zostaje Gość.
17. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
18. W przypadku dokonania zmiany regulaminu, zmiana ta nie dotyczy Gościa, który wcześniej dokonał rezerwacji
19. Pobyt w naszym obiekcie jest równoznaczny z akceptacja regulaminu.
Regulamin obowiązuje od.2022r.