Regulamin hotelowy
Pokoje Alba
REGULAMIN HOTELOWY
Właściciel Restauracji i Pokoi ALBA będzie Państwu bardzo wdzięczny za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
- Pokój wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
- Meldowanie do godz 18.00 w wyjątkowych sytuacjach klucz w sejfie w zależności od dostępności.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 9:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Właściciel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości lub za dodatkowa opłatą.
- Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem i podpisanie karty pobytu i regulaminu. Odmowa jest jednoznaczna z rezygnacja z usługi w obiekcie.
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Osoby niezameldowane w pokoju mogą gościnnie przebywać w obiekcie od godziny 7:00 do godziny 22:00.
- Za utratę klucza obowiązuje opłata 300zł.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, nie zwraca się opłaty za daną dobę. W przypadku rezygnacji na 5 dób przed meldowaniem zadatek nie jest zwrotny.
- Właściciel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie
- w miarę posiadanych możliwości, inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
- Na życzenie Gościa świadczymy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą do węzłów komunikacyjnych.
- przechowywanie bagażu Gości. * udostępnienie żelazka
- Właściciel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników albo innych osób przebywających w obiekcie albo też w inny sposób zakłócił lub zakłóca spokojny pobyt Gości. Bez przedstawiania dowodów Gościowi.
- Gość powinien zawiadomić Recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. W przeciwnym razie właściciel uzna szkodę za powstała z winy gościa aktualnie przebywającego w pokoju.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa pozostawionego na bezpłatnym parkingu, bezpośrednio przylegającego do budynku.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałych z jego winy oraz osób z nim przebywających. W przypadku gości z booking opłata za zniszczenia będzie pobrana z karty gościa bez wcześniejszego zgłaszania tej płatności.
- Obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych na terenie obiektu. Za złamanie zakazu Gość zobowiązany jest zapłacić 500zł kary. W przypadku gości z booking kaucja zostanie automatycznie pobrana bez informowania gościa.
- Właściciel może wymagać wpłacenia kaucji zwrotnej na poczet zniszczeń od 100-500zł (ew. nocleg z psem/kotem lub inne sytuacje)
- W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00. W przypadku złamania Właściciel ma prawo wymeldować gościa przed zakończeniem doby, opłata za pobyt nie jest zwracana. Za ewentualne zniszczenia obciążony zostaje Gość.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- W przypadku dokonania zmiany regulaminu, zmiana ta nie dotyczy Gościa, który wcześniej dokonał rezerwacji
- Pobyt w naszym obiekcie jest równoznaczny z akceptacja regulaminu.
- Zadatek wpłacany na poczet rezerwacji jest bezzwrotny.
Regulamin obowiązuje od.2022r.