Pokoje

Pokoje Alba

1- osobowy de lux

Posiadamy trzy pokoje jednoosobowe, każdy pokój posiada wygodną przestronną łazienkę. Duże łóżko jednoosobowe. Pokoje są dobrze doświetlone od strony zachodniej z przepięknym widokiem na Rezerwat Lesisko.

2- osobowy de lux

Posiadamy siedem pokoi jednoosobowych, każdy pokój posiada wygodną przestronną łazienkę. Duże łóżko King Size szerokości 220 cm. Pokoje są dobrze doświetlone od strony zachodniej i wschodniej czyli od strony rynku i Bazyliki.

2- osobowy twin

Posiadamy pokój dwu osobowy z osobnymi łózkami., Pokój posiada wygodną przestronną łazienkę. Pokoje są dobrze doświetlone i znajdują się od strony wschodniej czyli od strony rynku i Bazyliki.

Masaże

Masaże wykonywane przez Fizjoterapeutkę

mgr Kamile Osmańczyk ustalanie terminów mailowo na kamilaosmanczyk@gmail.com

Basen/ Jacuzzi / Sauna

Basen sezonowy od maja -września. Dostępny bez ograniczeń dla gości hotelowych lub odpłatnie dla osób odwiedzających.

Jacuzzi dostępne za opłatą i po wcześniejszym zarezerwowaniu.

Sauna  jest dostępna w sezonie zimowym  w cenie pobytu w godzinach pracy personelu. (10.00-17.00)

Śniadania

Śniadania indywidualne lub grupowe. Śniadania serwujemy na umówioną godzinę. Od 8.00-10.00

Przykładowe śniadanie zawiera; kawę lub herbatę, wodę, pieczywo, warzywa, jajka, wędliny, nasze wyroby, firmowe przekąski, ser, dostępne są różne rodzaje płatków, mleko. Jajecznice lub kiełkaski na ciepło. Śniadanie dodatkowo płatne. Przy większych grupach możliwa zniżka i śniadanie w formie szwedzkiego stołu.

 

 

  Realizujemy

  BONY TURYSTYCZNE

                     Rezerwacje pod nr tel 509 674 552

Regulamin Pokoje Alba
Właściciel Restauracji i Pokoi ALBA będzie Państwu bardzo wdzięczny za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

1. Pokój wynajmowany jest na doby.  Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 dnia następnego.

Meldowanie do godz 18.00 w wyjątkowych syt klucz w sejfie w zależności od dostępności. 

2. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 9:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Właściciel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości lub za dodatkowa opłatą.

3. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem i podpisanie karty pobytu i regulaminu . Odmowa jest jednoznaczna z rezygnacja z usługi w obiekcie.

4. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

5. Osoby niezameldowane w pokoju mogą gościnnie przebywać w obiekcie od godziny 7:00 do godziny 22:00.

6. Za utratę klucza obowiązuje opłata 300zl.

7. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, nie zwraca się opłaty za daną dobę. W przypadku rezygnacji na 5 dób przed meldowaniem zadatek nie jest zwrotny.

8. Właściciel ma obowiązek zapewnić:
* warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa
* bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu
* sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie
* w miarę posiadanych możliwości, inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.

9. Na życzenie Gościa świadczymy nieodpłatnie następujące usługi:
* udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą do węzłów komunikacyjnych.
* przechowywanie bagażu Gości. * udostępnienie żelazka

10. Właściciel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników albo innych osób przebywających w obiekcie albo też w inny sposób zakłócił lub zakłóca spokojny pobyt Gości. Bez przedstawiania dowodów Gościowi.

11. Gość powinien zawiadomić Recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

12. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa pozostawionego na bezpłatnym parkingu, bezpośrednio przylegającego do budynku.

13. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałych z jego winy oraz osób z nim przebywających.

14. Obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych na terenie obiektu. Za złamanie zakazu Gość zobowiązany jest zapłacić 500zł kary. W przypadku gości z booking zostanie automatycznie pobrana bez informowania gościa.

15. Właściciel może wymagać wpłacenia kaucji zwrotnej na poczet zniszczeń od 100-500zł (ew. nocleg z psem/kotem) Opłata dodatkowa za psa 40zł /doba

16. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00. W przypadku złamania Właściciel ma prawo wymeldować gościa przed zakończeniem doby, opłata za pobyt nie jest zwracana. Za ewentualne zniszczenia obciążony zostaje Gość.

17. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.

18. W przypadku dokonania zmiany regulaminu, zmiana ta nie dotyczy Gościa, który wcześniej dokonał rezerwacji

19. Pobyt w naszym obiekcie jest równoznaczny z akceptacja regulaminu.

Regulamin obowiązuje od.2022r.